Dzisiaj jest sobota, 17 listopada 2018 r., 321 dzień roku
0
0
0
WIADOMOŚCI | SPORT | OGŁOSZENIA | BAZA FIRM | BLOGI | KULTURA | WIDEO | ZAKUPY | GALERIA ZDJĘĆ | PRZETARGI
Inwestycje w gminie Kozienice w maju i czerwcu
Dodał: KamZap, 20-06-2018 14:08, odsłon: 1441
Fot. UM Kozienice
Fot. UM Kozienice

Jedne inwestycje gminne dopiero się zakończyły, a inne właśnie się rozpoczynają. Jaki był stan różnych prac remontowych i budowlanych na terenie gminy Kozienice w maju i jaki jest w czerwcu? Sprawdźcie w przygotowanym zestawieniu poniżej.

Inwestycje zakończone i odebrane od wykonawców w maju i czerwcu

 

Budowa ul. Królewskiej w Aleksandrówce. (zadanie rozpoczęto w 2017r.)

Zadanie zakrojone do realizacji w ciągu dwóch lat zostało zakończone w umownym terminie. Zadanie inwestycyjne obejmowało budowę ul. Królewskiej w Aleksandrówce na odcinku od drogi powiatowej nr 1421W do drogi gminnej nr 170861W. Wybudowano drogę gminną klasy D
o szerokości 5 m o nawierzchni z betonu asfaltowego i poboczach o szerokości 0,75 m. Długość wybudowanej drogi wynosi 650 m. Zjazdy indywidualne posiadają szerokość 3,5 m, skosy 1 x 1 m
i wykonane zostały z kruszywa. Odwodnienie drogi zapewni rów zalkalizowany od strony lasu wraz z przepustami o długości 6m. Wody opadowe z rowu odprowadzane są przez kanał deszczowy o długości 22 m do rowu melioracyjnego. W ramach zadania wykonana została przebudowa istniejącego oświetlenia ulicznego oraz budowa nowego o długości linii napowietrznej 275 m z oprawami sodowymi 100W w ilości 11 szt.Łączny koszt inwestycji wyniósł: 989 000,00 zł.

 


 

Budowa drogi gminnej od „Oganiacza” do nowego mostu w Holendrach Kozienickich
– I Etap (zadanie rozpoczęto w 2017r.)

 

Zadanie zakrojone do realizacji w ciągu dwóch lat zakończono w umownym terminie. W ramach zadania inwestycyjnego wybudowano drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego, szerokości 5 m
i długości 986,20 m. W ramach zadania wykonano łącznie  325,90 m2 zjazdów do przyległych pól
i posesji z kruszywa. Łączny koszt inwestycji wyniósł: 1 124 000,00 zł.

 


 

 

Umowy na realizację inwestycji podpisane w maju i czerwcu:

 

30 maja podpisano umowę z wykonawcą robót na „Zagospodarowanie przestrzeni miejskiej zlokalizowanej pomiędzy ul. Legionów i Sportową – I etap”,  obejmującą w szczególności zakres robót:

  • Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze w zakresie zagospodarowania terenu,
  • Rozbiórkę budynków i pozostałości po nich wraz z przyłączami,
  • Rozbiórkę stacji redukcyjnej gazu,
  • Budowę instalacji oświetlenia ulicznego przy parkingu wraz z robotami towarzyszącymi,
  • Budowę parkingu od strony basenu na 71 miejsc wraz z drogą do ich obsługi i ciągami pieszymi bezpośrednio do nich przylegającymi,
  • Budowę instalacji kanalizacji deszczowej do odbioru wody deszczowej z wykonanego parkingu,
  • Roboty porządkowe i wykończeniowe.

Szacunkowy koszt inwestycji wraz z nadzorem to 725 500,00 zł. Planowany termin zakończenia zadania to połowa września tego roku.

 

Również 30 majazawarto umowę z wykonawcą robót na  „Budowę drogi gminnej od lokali socjalnych do Janikowa Folwarku”.Projekt obejmuje budowę drogi o długości 507,88 mb. Nawierzchnię jezdni zaprojektowano z betonu asfaltowego o szerokości 5,5 m wraz ze zjazdami i poboczami z kruszywa  o szer. 0,75 m. Ponadto, projekt zakłada budowę linii kablowej o dł. 597 m wraz z 19 oprawami sodowymi 100W i odwodnienie powierzchniowe.Łączny planowany koszt inwestycji z nadzorem to 827 000,00 zł.Planowany termin zakończenia zadania to koniec września.

 

30 maja zawarto także umowę z wykonawcą robót na „Budowę drogi gminnej w Nowej Wsi”.

Projektowana droga klasy D o nawierzchni z betonu asfaltowego obejmuje odcinek o długości 289,19 m i szerokości 5,0 m. Zjazdy oraz pobocza o szer. 0,75 m wykonane zostaną z kruszywa. Powierzchnia poboczy z kruszywa to 426,90 m2, a zjazdów 78,00 m2. W ramach zadania wymianie ulegnie przepust o długości 8 mb i umocniona zostanie skarpa płytą ażurową. Ponadto wykonane zostanie odwodnienie powierzchniowe oraz przebudowa linii SN. Łączny planowany koszt inwestycji z nadzorem to 502 000,00 zł. Planowany termin zakończenia zadania to koniec sierpnia tego roku.

 

14 czerwca podpisano umowę z Wykonawcą robót na „Modernizację części parterowej szkoły PSP nr 4 na potrzeby oddziałów przedszkolnych wraz z przebudową wejścia do budynku dydaktycznego  obejmującą w szczególności zakres prac:

 

- Roboty rozbiórkowe /ścian działowych, okładzin ściennych i podłogowych, demontaż stolarki drzwiowej i okiennej, urządzeń

- Roboty modernizacyjne / ściany działowe, wentylacja grawitacyjna, uzupełnienia ścian, wykonanie posadzek samopoziomujących, okładziny ścian i podłóg, stolarka drzwiowa
– aluminiowa i drewniana ławy fundamentowe, mury fundamentowe, ściany nadziemia konstrukcyjne, nadproża okienne i drzwiowe, wieniec, dach, izolacje przeciwwilgociowe
i cieplne, sufity w suchej zabudowie na stelażu metalowym krzyżowym, parapety
z konglomeratu/,

-  Wykończenie wewnętrzne – gładź gipsowa malowana farbami akrylowymi, tynki cementowo
– wapienne,

-  Wykończenie zewnętrzne – elewacja tynk akrylowy, pokrycie dachu, obróbki blacharskie, rynny
i rury spustowe, schody wylewane żelbetowe obłożone granitem, opaska, chodniki

- Wyposażenie łazienek /stal nierdzewna satyna- kosz na śmieci, pojemniki na: mydło, papier toaletowy, ręczniki  papierowe, szczotki, lustra/ ,

- Wyposażenie pomieszczeń socjalnych /zabudowa meblowa, zlewozmywak z baterią, zmywarka, pralko suszarka, umywalka/ ,

- Wyposażenie oddziałów przedszkolnych / krzesła, stoliki, szafki, szafy na leżaki i  pomoce dydaktyczne, biurka, leżaki, ławeczki, dywany, tablice informacyjne, meble do sali i zestawy do zabaw/,

- Wyposażenie stołówki /stoliki regulowane, krzesełka/,

- Instalacje wewnętrzne: sanitarne i elektryczne,

 

W ramach zadania inwestycyjnego powstanie co najmniej 3 nowe oddziały przedszkolne wraz
z dodatkowym pomieszczeniem świetlicy, które może być wykorzystany na kolejny oddział. Łącznie po przebudowie w PSP nr 4 będzie możliwość stworzenia od 6 - 7 oddziałów przedszkolnych. Łączna powierzchnia objęta przebudową wynosi 764,84 m2.

Ponadto w ramach zadania dobudowany zostanie ganek stanowiący główne wejście do przedszkola
o łącznej powierzchni użytkowej 12,17 m2 i powierzchni zabudowy 29,75 m2. Planowany łączny koszt inwestycji to 735 000,00 zł. Planowany termin zakończenia prac to druga połowa sierpnia tego roku.

 

 

14 czerwca zawarto również umowę z wykonawcą na:„Opracowanie projektu technicznego budowy sali przy PSP Nr 3 w Kozienicach”. Umowa obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej budowy sali gimnastycznej. W ramach zadania wykonane zostaną m.in.: instalacje wodno-kanalizacyjne, centralne ogrzewane, wentylacja mechaniczna
i klimatyzacja, alarm, sieć komputerowa, monitoring,  automatyka pożarowa,  sygnalizacja włamań, n dostępu do Internetu, zintegrowane rozwiązanie w zakresie  tablicy wyników, przebudowy sieci kolidujących, drogowy i wyposażenie obiektu w urządzenia pozwalające na funkcjonowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem. Ponadto, uwzględniona zostanie mała architektura. Planowany koszt opracowania dokumentacji to 78 708,00 zł.Planowany termin opracowania dokumentacji to połowa grudnia tego roku.

 

Także 14 czerwca zawarto umowę z wykonawcą robót na Budowę sali gimnastycznej wraz
z łącznikiem przy PSP w Stanisławicach obejmująca w szczególności budowę i wykonanie:

- sali gimnastycznej o wym. 15,90m x 27,90 m i wys. 8,94 m wraz z łącznikiem o wym. 18,75 m
x 22,30 m i wys. 4,80 m,

Łączne powierzchnie charakterystyczne - użytkowe nowo projektowanego obiektu wynoszą:

powierzchnia użytkowa: 674,81 m2

kubatura obiektu: 4 901,0 m3

- miejsc postojowych dla samochodów osobowych wraz z drogą dojazdową, o pow. łącznej
173,50 m2

- budowę chodników, o pow. łącznej   202,50 m2,

- elementów zieleni oraz małej architektury,

- schodów zewnętrznych o pow.  33,70 m2,

- wydzielonego i utwardzonego miejsca gromadzenia odpadów,

- uzbrojenia zewnętrznego: wewnętrzna linia zasilająca, oświetlenie zewnętrzne terenu, przyłącze kanalizacji sanitarnej, przyłącze wodociągowe, usunięcie kolizji istniejącego uzbrojenia terenu
z projektowaną inwestycją,

- instalacji wewnętrznych: instalacji gazowej, c.o., c.t., wodociągowej, wentylacyjno /mechaniczno nawiewno- wywiewna/, kanalizacji sanitarnej, p-poż., elektrycznej i oświetleniowej, odgromowej, RTV, sieci monitoringu, modernizacja istniejącego systemu monitoringu i sieci teleinformatycznej,

- kompletne wyposażenie sportowe hali.

 

Planowany łączny koszt inwestycji z nadzorem inwestorskim to 3 050 000,00 zł. Planowany termin zakończenia inwestycji to maj 2020 roku.



   
Skontaktuj się z autorem tekstu: KamZap
Facebook
Google
Wykop
Zgłoś
Wyślij
Drukuj
Komentowanie dozwolone wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników portalu.
AKTUALNOŚCI
WSZYSTKIE +
Fot. A©Arpass
We wtorek 14 listopada w późnych godzinach wieczornych oberwała się cała balustrada balkonowa na j...
Fot. Mariusz Grotkowski
W czwartek 15 października Przewodniczący Gminnej Komisji Wyborczej w Garbatce-Letnisku Artur Rusinek wrę...
Fot. KKM
Już 9 grudnia Kozienicki Klub Motorowy organizuje 4. Rajd Enduro "Pogoń za bałwanem". Miłośnicy dwó...
Fot. PSP im. BCh w Ursynowie
W miniona niedzielę połączeni radosnym świętowaniem Niepodległej Polski mieszkańcy Ursynowa i okolicznych...

Kronika
Zobacz więcej

KONTO UŻYTKOWNIKA
WIĘCEJ +

Login:

Hasło:



Ostatnie komentarze
Zobacz więcej
Gmina Kozienice
Zobacz więcej
Powiat Kozienicki
Zobacz więcej
Garbatka-Letnisko
Zobacz więcej
MCSW
Zobacz więcej
WszystkoBlisko - sklep internetowy
PRZEJDŹ DO GALERII +
NA GÓRĘ STRONY +
Nasze serwisy:
Kategorie:
Informacje:
Reklama:
Gazeta Kozienice24 to niezależne media elektroniczne w Kozienicach - jako jedyni całodobowo informujemy o wydarzeniach w mieście i regionie. Dzięki rzetelności i szybkości w przekazywaniu informacji oraz przynależności do grupy medialnej każdego dnia odwiedza nas wiele tysięcy czytelników.

Kontakt z działem reklamy:
E-mail: reklama@arpass.pl lub tel: 500-304-413
facebook